تازه ها

چهارشنبه 4 فروردين 1395-12:9 کد خبر:18321

در سال جدید، به دنبال ایده‌های نو هستم


انعکاس شمال: وحید شمسایی گفت: سال 94، سال بسیار خوبی برای من بود. در اینسال موفقیت‌های زیادی را از نظر فردی، خانوادگی و ورزشی کسب کردم و باید بگویم که همه چیز در سال گذشته، برای من عالی بود.

به پگزارش میزان، وی در خصوص ادامه داشتن این موفقیت‌ها در سال 95 اظهار داشت: نمی‌توانم این مسئله را پیش بینی کنم. ممکن است این اتفاق‌های خوب، هر چد وقت یک بار رخ دهد . 94، روزهای بی نظیری را پشت سر گذاشتم و تلاش می‌کنم که این روند و این موفقیت‌ها ادامه دار باشد.

آقای گل فوتسال جهان در پاسخ به سوالی مبنی بر مهم‌ترین هدف در سال جدید، خاطرنشان کرد: نمی‌توانم هدف‌هایم را ترسیم کنم، اما سعی می‌کنم که با برنامه ریزی، هدف گذاری کنم و تمام تلاش و توان خود را برای رسیدن آن‌ها، به کار بندم. اگر به هدف‌هایم رسیدم خدا را شکر می‌کنم و اگر هم نرسیدم، خودم را سرزنش نمی‌کنم، چون تمام همت و تلاش خود را به کار بسته‌ام.

او در خصوص دلخوری از فردی در سال گذشته هم عنوان کرد: من شخصیتی هستم که خیلی زود همه چیز را فراموش می‌کنم و سعی می‌کنم دلخوری نداشته باشم. امسال هم به دنبال فکر جدید و ایده‌های نو هستم و دلم را از این‌گونه مسائل پاک می‌کنم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :