تازه ها

يکشنبه 6 فروردين 1396-13:50 کد خبر:26739

دیدار نوروزی مدیر عامل آبفار مازندران با همکاران شرکت


همزمان با پنجمین روز فروردین و شروع نخستین روز کاری در سال جدید، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با معاونین،روسای ستادی و همکاران این شرکت دیدار و توصیه هایی را بیان کرد.

به گزارش انعکاس شمال به نقل از اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛در اولین روز کاری سال جدید و حضور همکاران این شرکت در محل کار، مهندس عبدالهی مدیر عامل شرکت، ضمن دیداری صمیمی با همکاران سال نو را به آنها تبریک گفت و آرزوی موفقیت و سرافرازی در زندگی و انجام امور محوله برایشان کرد.

وی اظهار داشت: نو شدن طبیعت و شروع دوباره هستی تلنگری به ماست تا تغییر و تحولی اساسی در خود ایجاد کنیم و در راستای رضای خداوند متعال و خدمت خالصانه به مردم و ارباب رجوع گامی موثرتر و رو به جلو برداریم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران ضمن قدردانی از تلاشهای همکارن در سال گذشته که منجر به بهره برداری از 47 پروژه مهم آبرسانی روستایی در سراسر استان و بهره مندی  187 روستا با 40193 خانوار روستایی شد، از آنها خواست با توجه به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به سال «اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال» این شعار مهم را سرلوحه کارهایشان قرار دهند و همچون سالهای گذشته با تلاش و پشتکار فراوان کارنامه ای درخشان از خود به جا بگذارند تا ضمن رضای الهی خشنودی خلق را نیز به همراه داشته باشد.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :