تازه ها

يکشنبه 6 فروردين 1396-14:33 کد خبر:26744

برگزاری نخستین سالگرد یادواره شهدای مدافع حرم مازندران


مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران گفت: ستاد استانی برگزاری نخستین سالگرد شهدای مدافع حرم مازندران تشکیل شده و مراسم های یادبود شهدای مدافع حرم استان مازندران از تاریخ 17 فروردین تا 17 اردیبهشت به فراخور هر روز از گلوگاه تا رامسر برگزار می شود.

به گزارش انعکاس شمال ، حسینعلی رضایی ضمن قدردانی از همه رسانه های مکتوب و مجازی که فضای تبیینی راهیان نور و ارزش های دفاع مقدس را برای آحاد مردم ایجاد کردند، اظهار کرد: حضور مردم در یادمان های مناطق عملیاتی بسیار گسترده بود و زمانی که به مردم می گفتیم چرا اینجا را برای تحویل سال نو انتخاب کردید قریب به اتفاق می گفتند که می خواهیم پایان سال خود را با شهدا ختم و ابتدای سال جدید را نیز با شهدا آغاز کنیم که برکتی برای زندگی ما باشد.

وی یادآور شد: کمیته اطلاع رسانی راهیان نور استان مازندران با مسئولیت روابط عمومی سپاه کربلا از تاریخ 20 اسفند با تشکیل قرارگاه رسانه ای شهید کابلی در اردوگاه های شهدای مازندران خرمشهر و دیگر یادمان های مدنظر استان مازندران شروع به فعالیت کرد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران گفت: صدا و سیمای مازندران با حمایت های بی شائبه مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران اکیپ کامل مستندساز را به راهیان نور جنوب اعزام کردند و از نزدیک برای ساخت مستندهای فاخر در تمام یادمان ها حضور بهم رساندند و گزارش های مختلفی ضبط کردند که توانستیم با برنامه ریزی های انجام شده چند برنامه زنده با میهمانان ویژه استان مازندران در شبکه های سراسری داشته باشیم.

رضایی با اشاره به اینکه در ایام سالگرد شهدای مدافع حرم به ویژه شهدای خانطومان قرار داریم، تصریح کرد: سپاه کربلای مازندران جلساتی را اواخر سال 95 برگزار کرده و ستاد استانی برگزاری نخستین سالگرد شهدای مدافع حرم مازندران تشکیل شده و مراسم های یادبود شهدای مدافع حرم استان مازندران از تاریخ 17 فروردین تا 17 اردیبهشت به فراخور هر روز از گلوگاه تا رامسر برگزار می شود.

وی افزود: این یادواره به صورت شهرستانی برگزار و در نتیجه 14 اردیبهشت یادواره شهدای مدافع حرم به صورت استانی در شهرستان ساری برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران یادآور شد: شهدای مدافع حرم استان مازندران به ویژه 5 شهید مدافع حرمی که خادم الشهدا بودند در سال گذشته و در راهیان نور؛ از جمله شهیدان محمد بلباسی، رحیم کابلی، حبیب الله پور، حسن رجایی فر و علیرضا بریری که هیچ کس نمی داند این بزرگواران در ایامی که خادمی زائران را در راهیان نور انجام می دادند با شهدا چه عهدی بستند که تذکره شهادت را گرفتند و حتی پیکرهای مطهرشان هم به میهن بازنگشت.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در راه شهدا ثابت قدم بمانیم و ادامه دهنده راه این بزرگان باشیم و همچنین از منویات رهبر معظم انقلاب استفاده کنیم.ایسنا

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :