تازه ها

يکشنبه 4 تير 1396-12:34 کد خبر:27958

کتاب جدید حوزه دفاع مقدس مازندران امسال به چاپ می رسد


 

به گزارش انعکاس شمال، عبدالله ملکی درجلسه هیات امنای باغ موزه دفاع مقدس مازندران  با بیان اینکه ساخت 61یادمان شهدای گمنام در استان تکمیل شده و 27یادمان درحال ساخت است، افزود: 114گلزار شهدای گمنام در مصلا، دانشگاه ها و پادگان های نظامی مازندران قرار دارد و قریب به 80هزار سند دفاع مقدس جمع آوری و ساماندهی شده است.

 

وی همچنین افزود: در طول دو سال 94و 95 حدود 60کتاب با همکاری استانداری، سپاه و سایر دستگاه ها به چاپ رسیده و امسال نیز 30 کتاب در دستور کار است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران تصریح کرد: امسال هر شهرستان 10سهمیه برای چاپ کتاب در زمینه نقش هر شهرستان در انقلاب اسلامی و چاپ خاطرات جانبازان در دفاع مقدس در دست تهیه دارد و  دانشنامه استان نیز در دستور کار است.

 

ملکی گفت: برای ساخت و تکمیل مرکز تحقیقی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان به 20میلیاردتومان اعتبار نیاز است که سه میلیارد تومان از طریق اعتبار ملی و سه میلیارد تومان از طریق شهرداری تامین خواهد شد که امیدواریم باقی اعتبارات نیز جذب شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران بیان کرد :20تا23تیرماه امسال جشنواره کشوری فانوس که معرفی تولیدات برگزیده هنری در حوزه دفاع مقدس است به میزبانی مازندران برگزار می شود.

 

ملکی گفت: سالانه 50هزار نفر به عنوان راهیان نور به مناطق جنگی غرب و جنوب اعزام می شود که 250میلیون اعتبار برا یاین سفرها نیاز است.ایسنا

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :