تازه ها

شنبه 1 مهر 1396-9:38 کد خبر:28121

آمادگی پلیس راهور مازندران در تامین امنیت و روان سازی ترافیک در ایام محرم


 

 انعکاس شمال -  پلیس راهور مازندران با آمادگی کامل و با بهره گیری از تمام توان خود در دهه اول محرم، اقدامات خود را برای روان سازی ترافیک و برخورد با تخلفات آغاز کرده است.

 

به گزارش انعکاس شمال، سرهنگ باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران در نشست خبری به مناسبت آغاز سال تحصیلی و آغاز ماه محرم به برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اقامه عزا و تامین نظم و امنیت مطلوب برای عموم مردم و به ویژه عزاداران حسینی(ع) در ماه محرم اشاره کرد و گفت: همچون سنوات گذشته، پلیس با آمادگی کامل و نیز با بهره گیری از تمام توان خود در دهه اول محرم، اقدامات خود را برای روان سازی ترافیک و برخورد با تخلفات آغاز کرده است.

 

 

وی افزود: مسئولان هیئت‌های عزاداری و تکایای در شهر‌های استان، از نصب هر گونه داربست و دایر کردن تکایا و ایستگاه‌های صلواتی در معابر عمومی که موجب مسدود شدن خیابان و یا کندی عبور و مرور می‌شود، خودداری کنند.

 

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با اعلام اینکه پارک دوبل و توقف در مقابل تکایا، مساجد، هیئت‌ها و دیگر اماکن عزاداری ممنوع است، از عزاداران خواست از توقف در مقابل این مراکز خودداری کرده و ضمن همکاری با پلیس به تذکرات آن‌ها نیز توجه داشته باشند.

 

 

سرهنگ باقری درباره حرکت دسته‌های عزاداری به هنگام شب، افزود: ضروری است، مسئولان این هیئت‌ها علائم لازم نظیر شب‌رنگ را به همراه داشته باشند تا از تصادف خودرو سواری با آنان جلوگیری شود.

 

 

وی گفت: توصیه می‌شود در حرکت دسته‌های عزاداری و حین برگزاری مراسم عزاداری، به ویژه در ساعات پایانی شب در استفاده از بلندگوها، رعایت حال بیماران و افراد مسن بشود.

 

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با اعلام اینکه حرکت موتورسواران در میان دسته‌های عزاداری ممنوع است، از راکبان موتورسیکلت خواست تا قوانین رانندگی را رعایت کرده تا عزاداری بدون حادثه‌ای برای خود و دیگر شهروندان داشته باشند.

 

 

سرهنگ باقری از شهروندان خواست برای جلوگیری از ترافیک‌های سنگین در معابر درون شهری برای رفتن به هیئت‌ها و مراسم‌های عزاداری حتی المکان از آوردن خودرو‌های شخصی خودداری و برای تردد از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :