تازه ها

دوشنبه 3 مهر 1396-10:27 کد خبر:28123

پیام مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

انعکاس شمال - هفته دفاع مقدس نماد و الگوی انسجام، اراده و حضور مردم کشورمان برای دفاع از آرمانهای مقدسی بود که با تبعیت از ولایت و با تمسک به قرآن به نقش آفرینی در تاریخ پرداختند ...

 


 

 

به گزارش انعکاس شمال،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان عمران شهرداری مرکز مازندران، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مهندس سید حمید هاشمی مدیرعامل این سازمان پیامی صادر کردند که در متن آن آمده است:

دوران دفاع مقدس سال های حماسه جهاد و ایثار و دفع متجاوزینی بود که قصد براندازی نظامی انقلابی را در خیال باطل خود داشتند که امید مستضعفین جهان است و حمد خداوند سبحان را که استکبار جهانی نه تنها به خواست واهی خود نرسید، بلکه این مردم مومن، رزمندگان والا مقام و خانواده معظم شهداء بودند که سرنوشت جنگ را به نفع اسلام عزیز رقم زدند.

 

 

 

جنگ تحمیلی علیه ایران جنگی متعارف نبود. رژیم بعثی صدام به نمایندگی از تمامی قدرت های مستکبر به میهن اسلامی ما تجاوز نمود که با استعانت از خداوند و ایثارشهداء در نهایت سربلندی این ملت را به رهبری امام راحل و عظیم الشأن (ره) در گذر از امتحانی تاریخی در پی داشت و شهداء دفاع مقدس والاترین انسان ها بودند که با نثار خون خود استقلال و عظمت انقلاب اسلامی را ضمانت نمودند.

 

 

 

هفته دفاع مقدس نماد و الگوی انسجام، اراده و حضور مردم کشورمان برای دفاع از آرمانهای مقدسی بود که با تبعیت از ولایت و با تمسک به قرآن به نقش آفرینی در تاریخ پرداختند و با اهدای خون خود توانستند آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان بیاورند.

 

 

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن ایام، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به همه مردم ایران، رزمندگان عزیز و خانواده معظم شهدا و بویژه مردم شریف و ولایتمدار ساری تبریک و تهنیت عرض می نمایم، عزت و سربلندی ایران اسلامی و توفیق بیش از پیش مسئولین محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه پروردگار عالمیان مسئلت دارم.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :