تازه ها

دوشنبه 3 مهر 1396-11:44 کد خبر:28124

شتاب پیشرفت پروژه های عمرانی سازمان عمران شهرداری ساری با ورود مهندس هاشمی

 انعکاس شمال - پس از عملیات تخریب حسینیه قدیمی کوچه ارتباطی مسجد جامع به خیابان جمهوری اسلامی و انجام عملیات تکمیلی ، شاهد انجام عملیات آسفالت خواهیم بود.


 به گزارش انعکاس شمال،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان عمران شهرداری مرکز مازندران، تیم های عملیاتی این سازمان با جدیت بسیار بالا در حُسن انجام امور محوله ، پروژه های اجرایی در نقاط مختلف شهر را دنبال می کنند .

اخبار میدانی از فعالیت های چند روز اخیر این سازمان نشان می دهد که پیاده روسازی خیابان ملت، بلوار امام هادی در خیابان معلم، میدان خزر و میدان امام با پیشرفت فیزیکی مناسبی در حال اجراست.

 

 این گزارش می افزاید تلاشگران سازمان عمران شهرداری به منظور تکمیل و ساماندهی مسیرهای ارتباطی در امامزاده عباس ، زیرسازی کوچه یاس یکم از این خیابان را در حال اجرا دارند و این پروژه در باندکندرو کمربندی جنوبی نیز طبق زمانبدی صورت گرفته در حال انجام و پس از آن با اجرای عملیات آسفالت شاهد عمران و آبادانی محلات فوق خواهیم بود.

شایان ذکر است پس از عملیات تخریب حسینیه قدیمی کوچه ارتباطی مسجد جامع به خیابان جمهوری اسلامی و انجام عملیات تکمیلی ، شاهد انجام عملیات آسفالت خواهیم بود.

شایان ذکر است مهندس سید حمید هاشمی مدیرعامل سازمان متبوع با حضور مداوم در محل اجرای پروژه های سازمان مبتوع خود، ضمن نظارت بر حُسن انجام کار، نکات فنی را به تیم های عملیاتی این سازمان ارائه داد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :