تازه ها

جمعه 21 مهر 1396-20:16 کد خبر:28198

مهندس خداداد مطرح کرد:

بهره برداری از پروژه احداث تصفیه خانه انجیلسی بابل در آینده ای نزدیک

انعکاس شمال- مهندس خداداد، سرپرست شهرداری با بیان اینکه احداث تصفیه خانه شیرابه انجیل سی از جمله دغدغه های شهرداری بوده است، گفت: با همت وتلاش شهرداری بابل این طرح در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.


مهندس خداداد، سرپرست شهرداری با بیان اینکه احداث تصفیه خانه شیرابه انجیل سی از جمله دغدغه های شهرداری بوده است، گفت: با همت وتلاش شهرداری بابل این طرح در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

 

به گزارش زهرا مرادی همکار فعال رسانه ای ما از بابل، مهندس خداداد با اعلام اینکه قرداد این طرح در سال ۹۴ با دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به امضا رسید، افزود: پس از وقفه ایجاد شده در روند اجرایی پروژه خوشبختانه در حال حاضر احداث تصفیه خانه شیرابه مجددا آغاز شده و انشالله در آینده ای بسیار نزدیک این پروژه از دانشگاه تحویل گرفته می شود.

 

سرپرست شهرداری بابل در ادامه افزود: ارتقای خط پردازش زباله ۱۰۰ تنی به ۲۵۰ تن از دیگر پروژه هایی است که در دستورکار شهرداری قرار دارد و با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد این طرح در مرحله مونتاژ و نصب تجهیزات در حال اجراست.

 

وی گفت: لکه گیری آسفالت از روستای دراز کلا تا انجیل سی آغاز شده و دیواره سازی جاده در دونقطه در دستور کار قرار گرفته است و همچنین آسفالت سایت انجیل سی و محوطه سازی آن اعم از جدول کاری، گل کاری و زیباسازی سایت با انتخاب پیمانکار شروع خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :