تازه ها

جمعه 21 مهر 1396-20:35 کد خبر:28199

اجراي طرح تفکيک زباله از مبدا در شهر بابل


 معاونت خدمات شهري شهرداري بابل، از همه شهروندان محترم خواست با تيم آموزش چهره به چهره و تيم جمع آوري کننده همکاري لازم را معمول نموده و ياريگر شهرداري جهت ساختن شهري آراسته تر باشند.

به گزارش زهرا مرادی از انعکاس شمال، مهندس کياني معاونت خدمات شهري با اشاره به اينکه روزانه به طور ميانگين 250 تن زباله در طول روز در اين شهرستان توليد و جمع آوري مي شود ابراز داشت: با تاکيدات صورت گرفته از سوي شوراي محترم اسلامي شهر بابل و با توجه به نقش تفکيک از مبدا در کاهش حجم پسماندهاي دفني و بالطبع کاهش عوارض و آلودگيهاي زيست محيطي، شهرداري بابل اجراي اين پروژه را پس از بررسيهاي کارشناسي صورت گرفته، آغاز نموده و جهت اجراي صحيح پروژه طبق نقشه راه تعريف شده، نياز به مشارکت و ياري همه شهروندان محترم مي باشد.

 



وي افزود:  اجراي آموزش چهره به چهره، فرهنگسازي از طريق تبليغات محيطي و پکيجهاي فرهنگي و آموزشي، احداث و جانمايي کانکسهاي بازيافت در 10 نقطه شهر بصورت پايلوت، جانمايي و تعبيه مخازن مخصوص تفکيک پسماند خشک در پارکها و نقاط پر تردد شهر به همراه جمع آوري پسماند تفکيک شده در مبدا و تفکيک پسماند در سايت انجيل سي (پيش از مرحله دفن) از مهمترين محورهاي اجرايي اين پروژه است. در فاز دوم و سوم اجراي طرح،  سطل هاي ويژه تفکيک و ذخيره سازي پسماند خشک در معابر اصلي، مدارس و ادارات تعبيه خواهد شد.

مهندس کياني با اشاره به اينکه قرارداد مذکور به تازگي منعقد گرديده، مدت قرارداد را سه سال عنوان نمود.

وي در پايان از همه شهروندان محترم خواست با تيم آموزش چهره به چهره و تيم جمع آوري کننده همکاري لازم را معمول نموده و ياريگر شهرداري جهت ساختن شهري آراسته تر باشند.



نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :