تازه ها

شنبه 22 مهر 1396-13:31 کد خبر:28205

برگزاری مراسم تجلیل از کودکان موسسه غنچه های گل یاس در ساری


به همت مهندس رضازاده رئیس روابط عمومی شهرداری ساری و با حضور تنی چند از مدیران این حوزه در روابط عمومی نواحی و سازمان های تابعه، مراسمی به منظور تجلیل از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست بهزیستی در موسسه خیریه غنچه های گل یاس برگزار شد.

 

به گزارش انعکاس شمال، در این مراسم مسئول این موسسه خیریه با قدردانی از اقدامات مهدی عبوری شهردار و اعضای شورای شهرساری به پاس انجام برخی اقدامات در بازسازی و  ساماندهی این مکان اظهار داشت: تمامی امورات و هزینه های جاری موسسه خیریه غنچه های گل یاس توسط خیّرین انجام می شود و بسیاری از مسئولین در این مهم تعامل لازم را با ما دارند .

 

وی با بیان اینکه هدف تیم مدیریتی این مجموعه ، هدایت کودکان بی سرپرست و بدسرپرست به سمت تعالی در جامعه است ، افزود: این نوگلان می توانند با آموزش صحیح و پرورش در این مجموعه ، در آینده کشورمان نقش داشته باشند .

 

گفتنی است مهندس رضازاده رئیس روابط عمومی شهرداری ساری نیز با بیان اینکه یکی از وظایف شهرداری ساری ساماندهی این کودکان به کمک بهزیستی و سایر دستگاههای ذیربط است ، اظهار داشت: دکتر عبوری همواره نسبت به این موضوع حساسیت لازم داشته و بر روی کمک به متصدیان ذیربط تأکید دارند .

 

مهندس رضازاده با قدردانی از مدیریت مجموعه خیریه غنچه های گل یاس ، این اقدام آنها را در نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: مجموعه شهرداری ساری قطعاً در این رسالت خطیر خود را در کنار چنین اماکن خیریه می بیند و در رفع مشکلات موجود کوشا خواهد بود.

 

گفتنی است در این مراسم با اهداء هدایایی به رسم یادبود از چند تن از کودکان این مجموعه تجلیل و برنامه جنگ شادی نیز برای تلطیف روحیه آنها برگزار شد./ وفایی نژاد/

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :