تازه ها

دوشنبه 29 آبان 1396-12:1 کد خبر:28370

بزرگترین تجمع فرهنگی مهدوی هفتم آذرماه در گلوگاه برگزار می شود


 به گزارش انعکاس شمال،جواد جانلو مسئول کانون فرهنگی تبلیغی منجی بین المللی(عج) شهرستان گلوگاه درباره برگزاری بزرگترین و پرشورترین تجمع فرهنگی، مهدوی در استان مازندران – شهرستان گلوگاه اظهار کرد: در راستای گسترش فرهنگ مهدویت و در مقابله با جریان مهدویت ستیزی که متاسفانه چندین سال است در رسانه های غربی به صورت مستمر و علنی، به شدت انجام می گیرد، بزرگترین همایش تبلیغی مهدویت برگزار می شود.

جانلو تصریح کرد: به طور مثال در رسانه های بزرگ و مختلف آمریکا از قبیل  برنامه های زنده ای با نام امام دوازدهم به همراه مفسران کتاب عهدین همچون جان هگی و  پژوهشگران مشهوری مانند جوئل روزنبرگ و جوئل ریچاردسون پخش می گردد که در واقع هدف اصلی این نوع برنامه ها تخریب ساحت مقدس و مهربان حضرت مهدی(عج) در اذهان میلیون ها مسیحی بنیادگرا استکه بیننده این شبکه ها در آمریکا و سراسر دنیا هستند.

وی گفت: جالب است بدانید در ایالت های مختلف آمریکا و حتی در کشورهایی نظیر نیجریه، برزیل، فیلیپین، آلمان، آرژانتین، اردن، هند، میانمار، کُره جنوبی و غیره تجمعات چند صد هزار نفری در استادیوم های ورزشی برگزار می کنند تا در واقع با جریان مهدویت و تجمعات اربعین مقابله کنند.

جانلو تصریح کرد: با این اوصاف کانون فرهنگی تبلیغی منجی بین المللی(عج) برای ششمین دوره با عنایت حضرت مهدی(عج) و با قدرت تمام، عزم خود را جزم کرده است تا با برپایی تجمعات فرهنگی، مهدوی و با هدف بالابردن آگاهی مردم از  این دشمنی ها، سیلی محکمی بر دهان یاوه گویان آمریکایی، اسرائیلی بزند.

جانلو عنوان کرد: سه شنبه هفتم آذرماه ۹۶ ساعت ۱۷:۳۰ بزرگترین اجتماع مهدویت در سالن ورزشی شهید چمران شهرستان گلوگاه برگزار می شود و علاقه مندان برای حضور می توانند با شماره روابط عمومی ۰۹۱۱۹۵۴۸۰۹۹ و ۰۹۳۳۶۲۶۱۴۲۰ تماس بگیرند. ایسنا

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :