تازه ها

دوشنبه 26 شهريور 1397-7:53 کد خبر:37253

شهرداری ها باید برای توسعه زیر ساخت ها نقشه راه داشته باشند

انعکاس شمال- محمدی تاکامی افزود:‌ در این حوزه شهرداری ها باید از هم اکنون با بهره گیری از همه ظرفیت ها از چنین فرصتی استفاده کنند تا بتوانند با دریافت تسهیلات ارزان قیمت درآمد پایدارایجاد کنند تا بتوانند گامی برای بهبود فضای کسب و کار و رفع معضل بیکاری بردارند.


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران از نگاه کلیشه ای شهرداران در ارائه خدمات شهری انتقاد کرد و گفت : شهرداری ها باید برای توسعه زیرساخت های شهری نقشه راه و برنامه با چشم انداز چندین ساله داشته باشند.

به گزارش انعکاس شمال، محمد محمدی تاکامی در جلسه معرفی شهرداری جدید نوشهر افزود: امروز دیگر شهروندان تنها در انتظار دریافت خدماتی نظیر پاکسازی معابر، لایروبی و گندزدایی شبکه هدایت آب های سطحی و رنگ آمیزی جداول نیستند، بلکه توسعه زیرساخت های شهری با یک نقشه راه و افق بیشتر از پنج سال مطالبه آنهاست.
وی تاکید کرد:‌ شهردار باید بداند در راه توسعه شهر برای یک افق 10 ساله یا 20 ساله چه عواملی می تواند تاثیر گذارباشد و بخش عمده ای از خدمات پیش پا افتاده را به معاونش واگذار کند.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران همچنین تامین درآمد شهرداری از طریق ساخت و ساز و کمیسیون ماده 100 را غیرقانونی و زیانبار برای آینده شهرها دانست و گفت که دولت برای برون رفت شهرداری ها از این معضل تسهیلات خوبی با بهره چهار درصد برای اجرای طرح های اقتصادی پیش بینی کرده است.
محمدی تاکامی افزود:‌ در این حوزه شهرداری ها باید از هم اکنون با بهره گیری از همه ظرفیت ها از چنین فرصتی استفاده کنند تا بتوانند با دریافت تسهیلات ارزان قیمت درآمد پایدارایجاد کنند تا بتوانند گامی برای بهبود فضای کسب و کار و رفع معضل بیکاری بردارند.
در این نشست که مسئولان محلی حضور داشتند، علی امانی به عنوان شهردار جدید نوشهر معرفی و از خدمات رضا کاظمی نژاد که مدتی سرپرستی شهرداری را برعهده داشت، قدردانی شد.
محمد اسلامی استاندار مازندران هفته پیش بر اساس قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای های اسلامی کشور با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر نوشهر ، علی امانی را به سمت شهردار این شهر منصوب کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :