تازه ها

يکشنبه 2 دی 1397-9:30 کد خبر:37331

نشست هم اندیشی مسئولین شورای فرهنگی صنعت آب و برق مازندران


چهارمین جلسه هم اندیشی مسئولین امور فرهنگی صنعت آب و برق مازندران به میزبانی شرکت توزیع برق غرب استان برگزار شد.

به گزارش انعکاس شمال به نقل ازاداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛ در این نشست که از شرکت آبفار استان سید اسماعیل قاسمی مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت حضور داشت، حجت الاسلام بابایی مسئول شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان طی سخنانی با تاکید بر فرهنگسازی و ضرورت پیاده سازی این مهم در مصرف آب و برق اظهار داشت: وظیفه ماست که به عنوان یک انسان آگاه ، عامل و مبلغ باشیم.

وی افزود: تشکیل کمیته مشترکی در غرب استان با حضور ائمه جماعات و رابطین دستگاههای فرهنگی و روابط عمومی در راستای تدوین برنامه های بهتر در این زمینه ضروری است تا در تریبونهای نماز جمعه و جماعات سراسر استان به صورت منسجم و هماهنگ ارائه شود.

وی گفت: بحث مدیریت مصرف آب و برق یک بحث جدی است که همه ما باید به آن ورود پیدا کنیم و راهکارهای لازم در این زمینه به بحث گذاشته شود.

حجت الاسلام بابایی ادامه داد: ائمه جماعت باید خودشان را عضو صنعت آب و برق بدانند و در تعامل با متخصصین و کارشناسان شرکتهای آب و برق باشند تا ضمن کسب اطلاعات مناسب بتوانند در مدیریت مصرف اثرگذار باشند.

وی از رابطین فرهنگی خواست با آماده سازی فضای نمازخانه و برگزاری مسابقات قرآنی و ارتباط مستمر با ائمه جمعه شهرستانها باشند.

در ادامه مهندس کیوان فرخزاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با اشاره به ضرورت همراهی و کلام نافذ ائمه جماعات گفت: ما مدیران صنعت آب و برق آمادگی خود را برای حضور در تریبونهای نماز جمعه برای اطلاع رسانی به مردم و فرهنگ مدیریت مصرف اعلام می کنیم.

 در پایان این نشست از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم با اهدای لوح سپاسی تقدیر شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :