تازه ها

يکشنبه 2 دی 1397-9:31 کد خبر:37332

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران:

شورای مهارت فنی وظیفه شناسایی ظرفیت های استان را دارد

انعکاس شمال - کمیته برنامه ریزی استانداری مازندران با حضور احمد حسین زادگان استاندار مازندران، علی اسماعیلی رییس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم نور و محموآباد در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد و شورای مهارت فنی استان با رای اکثریت مورد تصویب قرار گرفت.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران سید حسین درویشی مدیرکل این دستگاه قبل از تصویب شورای مهارت در این جلسه گفت: یکی از وظایف مهم شورای مهارت فنی، سیاست گذاری در امر مهارت آموزی و شناسایی ظرفیت ها و قابلیت های استان و جلوگیری از آموزش های موازی که در دیگر دستگاه های اجرایی وجود دارد و برقرای تعاملات حداکثری بین دستگاه های اجرایی که در حوزه مهارت می توانند فعالیت داشته باشند. نمونه آن را معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع  استانداری مازندران شاهد اجرای طرح آموزش در محیط واقعی می باشند.

وی گفت: با حداکثر تعاملاتی که فرمانداران و روسای ادارات در شهرستان ها دارند این اداره کل توانسته است در میزان کمیت و بویژه در کیفیت طرح آموزش در محیط کار واقعی به نتایج لازم دست یابد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران اظهار داشت: تقاضا دارم این شورا مورد تصویب با رای اکثریت قرار گیرد تا آموزش های فنی و حرفه ای بتواند با هماهنگی فرمانداران، روسای دستگاه های اجرایی و مراکز آموزش فنی و حرفه ای آنچه را که در شان و منزلت استان مازندران است در حوزه اشتغال و رونق کسب و کار است انجام دهد.

 

 

 

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :