تازه ها

سه شنبه 21 اسفند 1397-10:53 کد خبر:37533

مشاور فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران:

لزوم تقویت روحیه ایثار و شهادت

انعکاس شمال - مشاور فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از آمل به عنوان شهر مقاومت یاد کرد و گفت: همایش اردیبهشت مقاومت یک مانور بزرگ در راستای تقویت ارزشهای اسلامی است.

 


به گزارش انعکاس شمال، مفید غلامی در نشست هم اندیشی اردیبهشت مقاومت در ساری اظهار داشت: اردیبهشت مقاومت، همایشی همراه با نمایش و سرود حماسی است و به عنوان یک مسئله تبلیغی به شمار می‌رود.

وی گفت: بخشی از اعظم کار در اردیبهشت مقاومت در حوزه تبلیغی است و برای جبهه مقاومت یک مثلثی شامل ستاد پشتیبانی، لشگر حضرت زینب (س) وکار فرهنگی است وتلاش در راستای تحقق پیش بینی مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی تا ۲۵ سال آینده از جمله اهداف است.

مشاور فرهنگی با اظهار اینکه شهرستان آمل بیشترین شهید مدافع حرم را در استان تقدیم کرده است گفت: آمل شهر مقاومت است و حماسه ششم بهمن سال ۶۰ برگ زرینی در تاریخی است.

غلامی ادامه داد: مسیرهای منتهی به آمل از بابل و یا از محمودآباد به صورت پیاده توسط کاروان‌ها طی می‌شود و ۴۲ موکب در این مسیرها به زائران خدمات دهی خواهند کرد و در هر موکب یک شهید مدافع حرم معرفی می‌شود.

وی پیش بینی کرد تا ۱۶ هزار نفر در همایش بزرگ اردیبهشت مقاومت شرکت کنند.

وی تقویت و ارتقای روحیه ایثار و شهادت، روحیه مقاومت دینی، افزایش مشارکت و نقش فعال مردم در صحنه‌های مختلف، تببین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در خصوص حضور منطقه‌ای و بررسی چرایی راه اندازی جبهه مقاومت، تشریح ابعاد گوناگون عملکرد لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در حماسه خان طومان و تلاش برای ثبت حماسه‌های مدافعان حرم از جمله اهداف همایش اردیبهشت مقاومت به شمار می‌رود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :