تازه ها

يکشنبه 26 اسفند 1397-9:1 کد خبر:37546

جانشین سپاه ناحیه قائمشهر خبر داد؛

اعزام ۵ کاروان بسیجیان قائمشهر به اردوی راهیان نور

انعکاس شمال - جانشین سپاه ناحیه قائمشهر از اعزام ۵ کاروان بسیجیان قائمشهر به اردوی راهیان نور به سرزمین نور خبر داد.


به گزارش انعکاس شمال، اسماعیل ابراهیم نژاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور در یادمان شهدایی که برای این انقلاب و این نظام زحمت کشیده اند، تجدید پیمانی با آن ها است، اظهار کرد: بسیجیان محلات قائمشهر با ۵ کاروان(200 نفر) از ۲۲ اسفند به مدت ۵ روز در راهیان نور حضور پیدا کرده تا تجدید پیمانی دوباره با امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا  باشد.

وی تصریح کرد: جوانان با حضور در این اردوها زحمات شهدا را از نزدیک دیده وهمان طور که مقام معظم رهبری فرمودند راهیان نور یک فناوری نرم در مقابل جنگ نرم است تا از دفاع مقدس که همانند گنج بوده دفاع کنیم.

جانشین سپاه ناحیه قائمشهر خاطرنشان کرد: بسیجیانی که در راهیان نور شرکت می کنند باید خود راوی بوده، در منازل و بین دوستان این روایت ها را انتقال دهند تا اگر قصوری در اخلاق داشته یا نمازمان کمرنگ شده بتوانیم بیش از پیش اخلاق و منش خود را همانند شهدا کنیم.

ابراهیم نژاد با اشاره به اینکه ما همیشه باید قدردان شهدا بوده و مسئولین و جوانان ما باید در راه شهدا قدم بردارند، گفت: شروع سال جدید تجدید پیمانی با آرمان های انقلاب اسلامی بوده و با حضور در یادمان شهدای غواص، بازدید از فتح المبین و یادمان شهدای گمنام، پیروی از مقام معظم رهبری و یادمان علقمه که تداعی حضور ۱۷۵ شهید غواص بوده به یاد داشته باشیم این عزیزان دست بسته زیر خاک رفته و ما رشد کردیم.

وی درادامه یادآور شد: مقام معظم رهبری چهل سالگی انقلاب اسلامی را پختگی انقلاب دانسته و اهمیت دادن به جوانان و علم را توصیه کردند تا با افزودن بصیرت خود در مسیر چهل ساله دوم انقلاب اسلامی با سپردن مسئولیت به جوانان عزیز که زمانی این جوانان فرماندهی جنگ را بر عهده داشتند و ۸ سال با سن کم خود در مقابل دشمنان ایستادگی کردند، در مسیر انقلاب گام برداریم.

جانشین سپاه قائمشهر افزود: جوانان امروز اگر از رهبری تبعیت کنند و توکل به خدا داشته باشند در تمامی مسائل اقتصادی، اجتماعی خود پیش قدم و به سر منشا خیر و برکت می رسند..

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :