تازه ها

دوشنبه 26 فروردين 1398-10:58 کد خبر:37598

سیلزدگان سیمرغی به مرحله دریافت تسهیلات مسکن رسیدند


به گزارش انعکتس شمال، مجتبی حبیب نژاد روشن افزود : سیلاب به یک هزار و 350 واحد مسکونی خسارت وارد کرده بود که از این تعداد 150 ساختمان مسکونی صددرصد تخریب شد.
فرماندار سیمرغ افزود : طی دستور استاندار مازندارن ، در مرحله اول به بیش از یک هزار و 200 نفر خسارت دیده و در مرحله دوم به بیش از 500 نفر تسهیلات معیشتی پرداخت شد .
حبیب نژاد با اعلام اینکه برای وام های تعمیراتی و احداثی در شهرستان سیمرغ ورود پیدا کرده ایم ، گفت : تاکنون بیش از 600 نفر را برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند .
وی تعداد آواربرداری واحدهای خسارت دیده در شهرستان سیمرغ را 25 واحد و پی کنی را 15 واحد اعلام کرد که طی دستور دولت به صورت رایگان در حال انجام است .
فرماندار سیمرغ با اشاره به اینکه تمام بانک های عامل برای کمک به خسارت دیدگان پا به کار شده اند ، گفت : بانک های عامل علاوه بر تسهیلاتی که دولت در اختیار سیلزدگان قرار داده ، تسهیلاتی را با بهره پایین در اختیار آنان قرار می دهند .
حبیب نژاد با بیان اینکه سیلاب حدود 25 میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت وارد کرد ، افزود : با توجه به مصوبه دولت ، تسهیلات بلاعوض و کم بهره در اختیار خسارت دیدگان قرار می گیرد و برای دامداران هم دولت ردیف اعتباری بلاعوض در نظر گرفته است .
وی خسارت در بخش واحدهای تولیدی ، صنعتی و فروشگاه ها را 250 مورد اعلام کرد و گفت : طی صحبتی که با وزیر صنعت انجام شد ، به محض اعتبار تسهیلات در اختیار این واحدهای خسارت دیده قرار می گیرد./ایرنا

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :