تازه ها

سه شنبه 27 فروردين 1398-13:19 کد خبر:37609

کمبود تجهیزات برقی در مازندران وجود ندارد


به گزارش انعکاس شمال، قاسم شهابی، با بیان اینکه میزان موجودی انبار برق استان نسبت به سال قبل هفت برابر افزایش یافته است اظهار داشت: هیچ کمبودی از نظر تجهیزات برق در استان نداریم.

وی افزود: فروشندگان تجهیزات برقی استان اعلام آمادگی کرده اند تا تجهیزات مورد نیاز برق استان را برای جبران خسارت سیل تأمین کنند و این نشان از همدلی مردم است.

وی افزود: ما هیچ کمبودی برای تهیه لوازم برقی در استان نداریم و در عین حال که خودمان در سیل آسیب دیدم به سیل زدگان استان‌های گلستان و اهواز نیز کمک رسانی کرده ایم.

شهابی با تقدیر از فروشندگان و پیمانکاران که ایام سیل برای خدمات رسانی به مردم پای کار بوده اند اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون ۴۰ درصد خسارت‌های ناشی از سیل به برق استان پرداخت و تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به خسارت هشت میلیارد تومانی ناشی از سیلاب به برق استان تصریح کرد: به رغم مشکلات، پیش بینی می‌شود تابستان امسال مشکل کمتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نیروگاه‌های مازندران امسال پرآب شده است گفت: وارد مدار شدن پست‌های برق و تأمین ۹۰۰ دستگاه ترانس به تأمین برق پایدار در ایام تابستان کمک خواهد کرد.

شهابی در عین حال تصریح کرد: اگر رعایت مدیریت مصرف نداشته باشیم قطعاً دچار خاموشی خواهیم شد و در این راستا به همکاری مردم و مشترکان نیاز داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با تاکید براینکه مدیریت مصرف برق را باید جدی گرفت گفت: اگر یک درصد گرما و رطوبت اضافه شود بین هشت تا ۱۰ درصد مصرف برق افزوده می‌شود و با این حال با تمام قوا خود را برای تابستان آماده می‌کنیم./مهر

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :