تازه ها

چهارشنبه 1 خرداد 1398-11:12 کد خبر:37684

کاهش 24 درصدی غرقی در مازندران


به گزارش انعکاس شمال، رزمایش امداد نجات استان مازندران به میزبانی شهرستان بابلسر با حضور ایخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران، حسن‌نژاد معاون سیاسی و امنیتی، حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد.

ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بابلسر در خصوص رزمایش امداد و نجات استان مازندران که به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار شد، گفت: خدا را بسیار شاکرم که در جمع دوستان امداد و نجات استان مازندران هستم که جز  زحمتکشان در عرصه‌های مختلف نیروهای نجات غریق و غواصی، هلال احمر، نیروهای انتظامی، دریابانی و ... هستند تا از جان هم‌میهنان عزیزمان تمام‌قد حفاظت کنند.

وی افزود: امروز در استان مازندران رزمایش امداد و نجات که به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار شد تمامی نیروها با همه وجود اعلام آمادگی و حضور پیدا کرده‌اند و جا دارد از همه دوستان علی‌الخصوص  از مسؤولین استانی و کشوری تشکر و قدردانی داشته باشم.


رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران در ادامه سخنان خود گفت: نجات جان هم میهنان عزیزمان وظیفه اصلی فدراسیون نجات و غریق و غواصی است و وظیفه ذاتی این فدراسیون  پرورش نیروی متخصص امداد و نجات و همچنین نظارت کارشناسی در اماکن آبی است و به همین دلیل است که در جمع دوستان امداد و نجات در استان مازندران هستیم تا کاهش مطلوب غرق شوندگان در سطح استان و کشور داشته باشیم.

نوری در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص ارزیابی هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران نسبت به سایر استان‌ها گفت: هیأت نجات غریق و غواصی استان مازندران یکی از هیأت‌های بزرگ از لحاظ جامعه آماری نجات غریق محسوب می‌شود که کارهای بسیار گسترده انجام داده‌اند که شاهد کاهش 24 درصدی غرق‌شدگان در مازندران بوده‌ایم که آمار بسیار خوب و مطلوبی از منجیان غریق و هیات نجات غریق مازندران داشته‌ایم و امیدواریم این استان به کمترین میزان غریق برسانیم و بی‌شک پشتیبان این هیأت برای موفقیت‌های بیشتر خواهیم بود./فارس

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :