شنبه 4 دی 1395-11:26 کد خبر:23568

در اقدامی خیرخواهانه و نیکو؛

ساخت خانه برای خانواده دانش‌آموز توسط معلمان میاندورودی

انعکاس شمال - در اقدامی خیرخواهانه و نیکو، دبیران مدرسه کوثر اسلام‌آباد میاندورود اقدام به ساخت خانه برای خانواده دانش‌آموز این مدرسه کرد.

به گزارش انعکاس شمال،باری دیگر خورشید سَخاء و کمال دبیران شهرستان میاندورود از مشرق دل‌های پاک و دست‌های کریم نیکوکاران فرهنگی طلوع کرد.

مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: دبیران دبیرستان دخترانه هیات امنایی کوثر میاندورود در اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه و با تدابیر خالصانه و صادقانه اقدام ساخت خانه‌ای مناسب برای خانواده دانش‌آموز این مدرسه کردند.

وی بیان کرد: دبیران این مدرسه با توجه به سرمای هوا و نداشتن سرپناه مناسب خانواده دانش‌آموز این مدرسه اقدام به ساخت سرپناه برای این دانش‌آموز و خانواده‌اش کردند.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش میاندورود، خاطرنشان کرد: دبیران دبیرستان کوثر اسلام‌آباد با اهدای مبلغ حدود 200 میلیون ریال و با جلب مشارکت خیّرین و حمایت خیّر گران‌قدر میاندورود آقای شاهسوارانی و سیدحسین هاشمی این منزل مسکونی را در حال احداث دارند که تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

محمودی با قدردانی از این اقدام قابل تقدیر معلمان دبیرستان کوثر، افزود: معلمان همواره در همه شرایط نشان دادند که در کنار درس و کتاب، درس زندگی و ایثار و گذشت نیز به دانش‌آموزان و ما مردم می‌آموزند و در این کار جلودار هستند.

وی همچنین با اشاره در کما بودن یکی از دبیران میاندورودی بر اثر تصادف، تصریح کرد: سیدمرتضی زمانی در بیمارستان بستری و در حال بهبودی است و از همه مردم تقاضای دعای خیر برای وی داریم./میانخبر