تازه ها

يکشنبه 22 اسفند 1395-14:55 کد خبر:26725

مهندس عیسی بابایی:

وقت آزمون و خطا سررسیده است

انعکاس شمال - مهندس عیسی بابایی گفت: وقت آزمون و خطا سررسیده و ما حق نداریم کارها را به دست افرادی بدهیم که آگاه نیستند و تازه می خواهند در کارشان استاد شوند.


به گزارش انعکاس شمال، مهندس عیسی بابایی مدیرعامل شعب موسسه اعتباری کاسپین مازندران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: شهر و شهروند مکمل یکدیگر هستند و این دو مقوله با هم ارتباط ذاتی دارند و نمی‌توان آنها را از هم جدا کرد.

مدیرعامل شعب موسسه اعتباری کاسپین مازندران اظهارداشت: شهروندان  به عنوان یک عنصر سازنده برای جامعه  باید تلاش و همکاری لازم را در راستای رشد محیط زندگی و اجتماعی خود داشته باشند و اگر تک تک این عناصر وظایف خود را حول محور ساختن یک شهر خوب به درستی انجام دهند بدون شک شهری سالم و زیبا در قامت شایستگی مردم شریف خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه شهروند، پایه‌گذار شهر خوب است افزود: تنها یک شهر آباد می تواند شهروند خوب پرورش ‌دهد. و سبب آبادی شهر می‌شودزیرا انسان به عنوان پیکره اصلی شهر محسوب می‌شود و یک شهروند خوب باید نگاهی متفکر و عقلانی داشته باشد.

بابایی شهروند خوب بودن را نیازمند رعایت  دوعامل اساسی دانست و گفت: مهمترین عامل رسیدن به یک باوردرونی که همان احساس تعلق خاطر داشتن است می باشد وبه همین دلیل همگان به این باور رسیده اند که شعار «شهر ما خانه ما» و یا «خانه ما شهر ما» هرچند  از لحاظ ظاهر تقریبا یک شکل دارند اما به لحاظ محتوایی متفاوت هستند.

مدیرعامل شعب موسسه اعتباری کاسپین مازندران با بیان اینکه آموزش به شهروندان یک امرضروری است اظهارداشت: ارتقا فرهنگ شهروندی نیازمند آموزش است لذا تا هنگامی که آموزش نباشد اموری که در زمینه کاربری و سخت افزاری شهر انجام می شود بی نتیجه می ماند.

وی افزود: اگر مردم از وظایف و حق و حقوق شهروندی خود آگاهی کافی داشته باشند رشد فرهنگ شهرنشینی سریع‌تر پیش خواهد رفت و در مقابل شهری آبادتر و زیباتر در انتظار مردم و مسئولان قرار خواهد گرفت.

بابایی گفت: در دنیای پرشتاب و پرتحرک امروز نقش مهم اقتصاد در سعادت دنیوی کشورها و جوامع بشری را نمی توان انکارکرد. دنیای امروز دنیای پول و گردش سرمایه است .

مدیرعامل شعب موسسه اعتباری کاسپین مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی برای که رمز موفقیت خود را در این موسسه چه می دانید اظهار داشت :عوامل موفقیت فاکتورهای زیادی می تواند داشته باشد ولی يكي از عواملي كه مي تواند در موفقيت ما نقش به سزايي ايفاء كند پياده نمودن الگوي مشتري مداري ورضایت مندی مشریان  است.

بابایی در پایان گفت: نداشتن دوراندیشی سبب می شود که سرمایه ملی هدر برود و این موضوع با اقتصاد مقاومتی منافات روشن و واضحی دارد و دیگر وقت آزمون و خطا سررسیده و ما حق نداریم کارها را به دست افرادی بدهیم که آگاه نیستند و تازه می خواهند در کارشان استاد شوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :