تازه ها

جمعه 15 ارديبهشت 1396-23:35 کد خبر:27819

مسئول حامیان مردمی ستاد دکتر روحانی: مهمترین دغدغه من امنیت شغلی جوانان است


به گزارش انعکاس شمال، مرضیه عبوری در مراسم افتتاحیه ستاد حامیان مردمی دولت اظهار داشت: دولت باید برخاسته از مردم و خاستگاه مردم باشد.

 وی با اشاره به اینکه پیگیری مطالبات مردم در هرمقطع باید مورد نظرمسئولان باشدافزود: گام های بزرگی برای مطالبات مردم باید اتخاذ کنیم واینجا باید پل ارتباطی بین مردم وحوزه ریاست جمهوری باشد.

عبوری بااشاره به حادثه معدن و فوت کارگران دراستان گلستان تصریح کرد:امروزچراهای زیادی دراذهان مردم شکل گرفته است و سوال اینجاست که چرا امنیت برای کارگران ایجاد نمی شود؟و باید تلاش کنیم تمام کسانی که در هر پست و جایگاهی مشغول به کار هستند امنیت شغلی داشته باشند.

مسئول ستادحامیان مردمی دکترروحانی گفت:نماینده پیشین مجلس مهندس خسروی عضو شورای حمد کشور نیز دراین مراسم هم حضور دارند وباید از حضور ایشان بیشتر بهره مند شویم.

در ادامه این مراسم عاطفه خیرخواه فعال رسانه ای تاکید کرد: امروز با راه اندازی ستاد مردمی باید مشارکت آگاهانه بر مبنای شناخت داشته باشیم.

خیرخواه اظهارداشت: دولت ازوجودافرادی مثل مرضیه عبوری ها استفاده می کند و نقش وی عدالت و انصاف وحمایت ازدولت می باشدو امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی افزود: بانوان اگردرهرجایگاهی قرار بگیرندمی درخشند وافرادی چون خانم عبوری برای این شهر وکشورغنیمت است و دولت تدبیروامید همواره سعی کرده است زمینه را برای حضور بانوان فراهم کند .

در ادامه این مراسم احمدی فولادی در سخنانی اظهارداشت: در هر کجای این شهربزرگ را بخواهیم جستجو کنیم خانم عبوری را مصداق فردی پرتلاش می شناسند وهمانطورکه خداوند متعال می فرماید امانت را به اهلش بسپاریم باید بدانیم مسئولیت را به چه فردی واگذار نماییم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :