تازه ها

دوشنبه 25 ارديبهشت 1396-21:31 کد خبر:27835

اجرای طرح پیاده سازی نظام آراستگی محیط کاردر مازندران


مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آب شرب شرکت آبفاشهری مازندران از  اجرای طرح پیاده سازی نظام آراستگی محیط کار در شهرهای بابل، آمل، ساری و قائمشهر خبر داد.

به گزارش انعکاس شمال به نقل ازشرکت آبفاشهری مازندران، مهندس رمضان مطلبی در نخستین جلسه پیاده سازی نظام آراستگی محیط کار که با حضور معاون بهره برداری شرکت برگزار شد، با بیان خبر بالا افزود:  نظام آراستگی محیط کار با هدف ایمنی و بهداشت ، بهره وری، صرفه جویی در هزینه ها ،افزایش کیفیت و پیشگیری از خرابی ها برای تاسیسات آب وفاضلاب بکار می رود.

وی با بیان اینکه این نظام از پنج اصل نظافت، انضباط، نظم و ایمنی و به طور اختصار "نانا" تشکیل می شود، تصریح کرد: استان مازندران اولین استانهایی است که این طرح را در  تاسیسات 4 شهر بابل، آمل، ساری و قائمشهر به اجرا در می آورد.

مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آب شرب  مازندران،  اظهار داشت: نخستین جلسه پیاده سازی"نانا" با حضور کارشناسان بهره برداری امور و مهندسین مشاور رسا در ساری برگزار و قرارداد اولیه برای آموزش کارکنان مربوطه شامل اپراتورهای ایستگاه پمپاژ و چاه و بهره برداران تاسیسات منعقد شد.

مهندس مطلبی، در تعریف این سیستم، آن را پایه اولیه و سنگ بنای سایر سیستمهای کیفیتی و بهره وری مانند HSE ،  TQMو... با هدف بهسازی فرآیند های سازمان و حذف اتلافها دانست و افزود: این سیستم مکمل استقرار سیستم استاندارد ISO 9001 و ISO14001  و ISO50001 و ایمنی بهداشت حرفه ای برای دستیابی به سطح مطلوب و استاندارد میزان بروز حوادث شغلی ناشی از کاستی های ایمنی محیط کار می باشد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :