تازه ها

سه شنبه 26 ارديبهشت 1396-18:47 کد خبر:27836

اتحاد نیروهای پرتلاش و انقلابی بیش از پیش ملموس می باشد


به گزارش انعکاس شمال، دکتر علیرضا جانبازی رئیس ستاد حامیان و حمایت های مردمی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اتحاد و انسجام بسیار خوبی در جهت حمایت مردمی در استان به وجود آمده است گفت: همدلی و شور و نشاط مثال زدنی در مردم مازندران برای انتخاب اصلح ایجاد شده است.

جانبازی تصریح کرد: مردم مازندران به واسطه کم کاری های مسئولین تدبیر و امید دچار مشکلات فراوانی میباشند و کشاورزی مازندران دارای بحران شدیدی شده است.

وی با بیان اینکه مردم مازندران از عملکرد دولت تدبیر و امید در مازندران بشدت ناراضی هستند و تعطیلی صنایع و گردشگری مازندران مشهود می باشد.

رئیس ستاد حامیان و حمایت های مردمی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در مازندران خاطر نشان کرد: مردم مازندران هوشیار می باشند و سره را از ناسره تشخیص می دهند.مشکلات اقتصادی در مازندران بیداد میکند و مسئولی در اینخصوص پاسخگو نمی باشد.

دکتر جانبازی با اشاره به کناره گیری انقلابی دکتر قالیباف به نفع حجت الاسلام و المسلمین رئیسی عنوان داشت: دکتر قالیباف بعنوان یادگار هشت سال دفاع مقدس و یکی از مدیران جهادی و تاثیر گذار کشور به منظور تقویت جبهه انقلابی اقدامی در خور تحسین صورت داد.

جانبازی گفت: مسئولین ستاد دکتر قالیباف در مازندران پس از کناره گیری ایشان به نفع حجت الاسلام والمسلمین دکتر رئیسی به تاسی از دکتر قالیباف به حمایت از کاندیدای جبهه انقلابی پرداختند.

وی افزود: پس از اعلام حمایت تمام قد دکتر قالیباف از حجت الاسلام والمسلمین دکتر رئیسی انسجام مثال زدنی در استان ایجاد شده است و اتحاد نیروهای پرتلاش و انقلابی بیش از پیش ملموس می باشد.

جانبازی ضمن تقدیر از مسئولین ستاد دکتر قالیباف در مازندران گفت: حمایت های بیشماری از سوی ستاد دکتر قالیباف در جهت حمایت از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در استان صورت گرفته است .

رئیس ستاد حامیان و حمایت های مردمی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در مازندران ضمن دعوت از تمامی اقشار جامعه مازندران در پای صندوق های رای به منظور نا امید کردن دشمنان ایران ابراز امیدواری کرد: مردم ایران اسلامی آگاه می باشند و با هوشیاری و درک کامل از برنامه های کاندیدا و اقدامات صورت گرفته به پای صندوق های رای خواهند آمد و رییس جمهوری مقتدر و چاره اندیش را انتخاب خواهند کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :