تازه ها

سه شنبه 21 شهريور 1396-12:35 کد خبر:28107

تجلیل از مدیران امور آبفار مازندران به عنوان مدیران نمونه


در پایان هفته دولت و قدردانی از عملکرد مدیران و دولتمردان ، 3 مدیر امور آبفار آمل ، سوادکوه، قائمشهر و بهشهر به عنوان مدیران نمونه شناخته و از زحمات آنها قدردانی شد.

به گزارش انعکاس شمال به نقل ازاداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛ درهفته دولت ،گزیده ای از خدمات دولتمردان به مردم ارائه  می شود تا مردم در این هفته از خدمات و فعالیت های دولت بهره مند شوند، در این هفته از مسوولان و خادمان مردم نیز قدردانی می شود به همین مناسبت سید جعفر رسولی  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل در جشنواره شهید رجایی مهندس اسماعیل صالحی مدیر امور آبفار این شهرستان را به عنوان مدیر نمونه دستگاه اجرایی در سال اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال که با الهام از تخصص و تعهد و کاربرد مهارتهای لازم کاری ،تقویت حضور و تکریم ارباب رجوع در پیشرف شهرستان تلاش می کند، انتخاب و معرفی کرد و با اهدای لوح تقدیری از زحمات وی تجلیل به عمل آورد.

محمدرضا منصوریان فرماندار سوادکوه شمالی هم مهندس محمدولی منافپور مدیر امور آبفار سوادکوه را به عنوان مدیر نمونه برگزید و از تلاشهای وی در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله با ارائه لوح سپاس، تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش مجتبی حبیب نژاد روشن فرماندار سیمرغ نیز  با ارائه لوح تقدیری ضمن انتخاب مهندس مصطفی زمانی مدیر امور آبفار قائمشهر و سیمرغ  به عنوان مدیر نمونه شهرستان در تحقق اهداف و سیاستهای دولت در شهرستان قدردانی کرد.

 

سید خالق سجادی فرماندار شهرستان بهشهر هم با اهدای لوح تقدیری رشد و توسعه کشور در عرصه های سازندگی را در گرو همت تلاش و توانمندی مدیران توانمند دانست و از مهندس ناصر عبدی مدیر امور آبفار بهشهر به عنوان مدیر نمونه تجلیل کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :