تازه ها

سه شنبه 21 شهريور 1396-12:38 کد خبر:28108

دستگیری کلاهبردار 30 میلیارد ریالی در تنکابن


.

به گزارش انعکاس شمال به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردارسید محمود میرفیضی درباره جزئیات این خبر،گفت: در پی کسب خبر و گزارشی مبنی بر حضور زنی به نام "ج – پ" اهل استان اردبیل، دارای سابقه کلاهبرداری و اخلال در نظام اقتصادی کشور در شهرستان تنکابن، موضوع به طور ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: باانجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، رد متهمه در یکی از مناطق مسکونی شهر شناسایی شد و ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی این فرد را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: متهمه که با یک دستگاه خودروی سواری خارجی در سطح شهر تردد می کرد در اقدامی غافلگیرانه از سوی ماموران پلیس آگاهی شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سردار میرفیضی، خاطر نشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، این زن با وعده دورغین ارائه تسهیلات بانکی و فروش خودروی اقساطی از 200 شهروند در استان اردبیل بیش از 30 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و در حال حاضر تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان با بیان این که متهمه پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد از مردم خواست: برای انجام معاملات، دریافت تسهیلات و استفاده از هرگونه امکانات و خدمات از طریق مراجع ذیصلاح اقدام کنند و هرگز به افرادی که خود را به عنوان نماینده و یا عامل شرکت ها ، سازمان ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی معرفی می کنند، اعتماد نکنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :