تازه ها

چهارشنبه 22 شهريور 1396-12:57 کد خبر:28114

دیدارمدیرکل بنیاد مسکن مازندارن با نماینده ولی فقیه دراستان


 

به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومي بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان مازندران ، محمدخانی نوذری مدير كل بنیاد مسکن انقلاب اسلامي استان مازندران از آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه دراستان ديدارنمود.

 

در ابتدای این دیدار خانی مدیر کل بنیادمسکن  طی گزارشی عملکردو فعالیتهای انجام شده این نهادرا تشریح کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران به اهم فعالیتهای بنیاد اشاره و بیان داشت: ینیاد مسکن پس ازتشکیل به فرمان تاریخی حضرت امام (ره) با توجه به اساس نامه بنیاد توجه به محرومین ومستضعفین ورفع محرومیت از جامعه را دردستور کارخود قرارداد.

وی گفت: حضور درمناطق جنگ زده وبازسازی آن مناطق، بازسازی نقاط حادثه دیده از بلایای طبیعی در استان وخارج از استان (سیل، زلزله و..)، ساخت مسکن محرومین،بهسازی و بازسازی مسکن روستایی، اجرای طرح هادی و .... از فعالیتهای این نهاد می باشد که با برنامه ریزی دقیق واستفاده ازامکانات ومنابع موجود درجهت عمران و آبادانی روستاها در حوزه های مختلف تلاش مضاعف خواهیم داشت.

 

 

 

درادامه این دیدار حضرت آیت ا.. طبرسی نماینده ولی فقیه دراستان با اشاره به شناخت کامل خود از بنیاد مسکن وفعالیتهای این نهاد اظهارداشت: يكي از دغدغه هاي امام (ره ) بي مسكني محرومين بود كه به اين خاطر بنياد مسكن را تأسيس نمود. حضور نيروهاي با انگيزه و متعهد در بنياد مسكن يكي از بركات و حسنات اين نهاد مي باشد كه وظيفه اين قشر زحمتكش كارهاي خداپسندانه و جهادي مي باشد.

وی به عملکرد بنیاد مسکن در حوزه های مختلف اشاره وافزود: اجرای طرح هادی در روستاههای استان از فعالیتهای خوب این نهاد محسوب می شود و طرح مسکن روستایی، طرح گردشگری روستایی و سند دار نمودن املاک را می توان از جمله عملکردهای خوب بنیاد مسکن در استان عنوان کرد .

 

نماینده ولی فقیه در مازندران ، گفت: روستاهایی در مازندران وجود دارد که در شرایط نامناسب و فاقد هرگونه خدمات رفاهی و تفریحی بوده که با همکاری و تلاش این نهاد خدمتگزار در حال حاضردر شرایط مطلوبی قرار دارد.

وی عنوان کرد: بنیاد مسکن اسلامی با هدف تهیه مسکن برای محرومان و مستضعفین به ویژه روستائیان و رفع فقر به فرمان امام راحل تشکیل شده است و درحال حاضر نیز تحت منویات مقام معظم رهبری و در چارچوب سیاست ها دولت حرکت می کند .

وی به اجرای طرح هادی بعنوان یکی از فعالیتهای مهم بنیاد در روستاهای استان  اشاره کرد وافزود: بنیاد مسکن با اجرای طرح هادی و حفظ بافت‌های سنتی در روستاها کمک بزرگی به عمران وآبادانی ،  استقرار امکانات و توسعه گردشگری کرده است.

آیت الله طبرسی ادامه داد: اجرای طرح هادی  درروستاها باعث رونق و دلگرمی مردم میشود لازم است در اجرای هر چه بهتر این طرح در سطح روستاها از هیچ تلاشی دریغ نکنند و طرح های نیمه تمام به پایان برسد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خدمت به مردم را یکی از عبادت های بزرگ برشمرد و گفت: نوع خدمت در بنیاد مسکن با توجه به خدمت در روستاها و اقشار کم درآمد ارزشمند است به همین دلیل شایسته است در جهت تامین مسکن اقشار کم درآمد و محروم تمام توان خود را به کار گیرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :