تازه ها

شنبه 18 آذر 1396-13:9 کد خبر:28427

حسن بابایی

با علاالدینی ساز معلولان کوک است


اندر احوالات مدیری که تمام وقتش را برای معلولان هزینه کرده است

او به شغلش بعنوان یک کار برای امرار معاش نگاه نمی کند. عاشق کار برای معلولان است. وقتی گرهی از کار معلولان می گشاید انگار آن روز برایش زیباتر از همه است. او در سایه حمایت ها و تدابیر هوشمندانه دکتر ارام این روزها به شاه کلید بهزیستی مازندران تبدیل شده است. شاید به همین دلیل بود که بعد از بر عهده گرفتن سکان هدایت سازمان بهزیستی مازندران از سوی دکتر آرام، بلافاصله از این مرد زحمت کش و خوش سیمای قائمشهری برای معاونت مشارکتهای مردمی؛ اشتغال ومراکزغیردولتی بهزیستی مازندران دعوت شد. او هم بی آنکه بهانه بیاورد دستور آرام را لبیک گفت تا به امروز تلاش بسیاری بخرج داده تا در این رهگذر سربلند باشد. سربلند در اعتمادی که از سوی دکتر آرام به او شد.

به واسطه شایستگی این مدیر ارزشی و متخصص در حوزه بهزیستی، چنین مسئولیت خطیری به وی سپرده شد که پیشتر دکتر علاالدینی را در مسئولیت های روابط عمومی و ریاست دفتر مدیریت با کارنامه ای قابل تحسین دیده بودیم و در واقع این مدیر توانمند مدارج ترقی را با شایستگی طی کرده است.

علاالدینی کارشناس ارشد روانشناسی و یکی از مدیران متخصص در حوزه بهزیستی به شمار می رود که بنابر اظهار بسیاری از مردم و جامعه معلولین، عملکرد وی در حوزه مسئولیتی اش بسیار موثر بوده است.

این مدیر ارزشمند در حوزه اشتغال وتوانمندسازی معلولین والبته مسکن آنها گام های ارزشمندی برداشته که بی شک معلولین مازندران ثمره آن را در آینده ای نزدیک لمس خواهند کرد.

در حالی که حضور مدیران غیر متخصص که به واسطه مناسبات سیاسی و ارتباطات کلان مدیریتی بر مسند کار حضور دارند و شاید بتوان بسیاری از ناکارآمدی های دستگاههای اجرایی و ستادی را به همین موضوع مرتبط دانست اما در این برهه وجود مدیری مدبر همچون دکتر علاالدینی در حوزه معاونت بهزیستی مازندران می تواند نقطه عطفی برای مدیریت کشور باشد که سپردن امورات به دست مدیران متخصص، می تواند به افزایش بهره وری سازمانی و تعالی خدمت به مردم بینجامد.

در حالی که مشکلات قشر معلول جامعه گستردگی بسیاری دارد و حتی رفع مشکل مسکن و اشتغال آنها، گوشه ای از عمده مشکلاتشان را کاسته اما اگر مدیرانی همچون دکتر علاالدینی را در مازندران نداشتیم ، شاید این حداقل رفع رجوع مشکلات را هم شاهد نبودیم و اینجاست که می توان اینگونه برداشت کرد که وی شایستگی حضور در مناصب بالاتر را دارد و ان شاء الله مسئولین دولتی بتوانند از ظرفیت های چنین مدیران با درایتی در جایگاههای رفیع خدمتی استفاده نمایند.

حسن بابایی – هارش خبر

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :