سه شنبه 21 آذر 1396-11:12 کد خبر:28447
صدای مشاور در مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مازندران راهاندازی شد
به گزارش انعکاس شمال،به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ پاسدار علیرضا باقری اظهار داشت: با راه اندازی و افتتاح طرح تجمیع خطوط مرکز فوریتهای پلیسی 110 در مازندران توسط فرمانده ناجا و با حضور مسئولان استانی در راستای ارائه خدمات مشاوره ای و مددکاری اجتماعی، طرح صدای مشاوره اجرایی شد.
وی با اشاره به مزایای اجرای طرح تجمیع خطوط 110 از افزایش توان پاسخگویی به تماسهای مردمی با 110 خبر داد و افزود: چابکسازی سازمانی، ایجاد انعطاف و سرعت در پاسخگویی به تماسها و کمک به رفع چالشهای اجتماعی، آرشیو تمامی مکالمات 110، مستندسازی و گزارشدهی از جمله مزایای این طرح بوده است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به مصالحه 73 درصدی پروندههای اجرایی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتریهای استان در سالجاری، افزود: بیشترین پروندههای ارجاعی به این دوایر با موضوعات اختلافات خانوادگی بوده است.
باقری از ارائه خدمات مشاوره ای و مددکاری در مرکز مشاوره آرامش استان خبر داد و افزود: شهروندان میتوانند به صورت تلفنی با شماره 0112182363 با کارشناسان این مرکز در تماس باشند.