تازه ها

چهارشنبه 25 بهمن 1396-11:12 کد خبر:30660

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران:

عرضه‌کنندگان کالای قاچاق در مازندران ۲۷ میلیارد ریال جریمه شدند

انعکاس شمال -  مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران از جریمه ۲۷ میلیارد ریال از عرضه‌کنندگان کالای قاچاق در استان خبر داد.


 به گزارش انعکاس شمال،مهدی عباسی از برخورد با عرضه‌کنندگان کالای قاچاق در استان خبرداد و اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون هزار و 222 فقره پرونده قاچاق کالا در استان رسیدگی و مختومه شد.

 

وی افزود: در این مدت متخلفان به مبلغ 27 میلیارد و 344 میلیون و 89 هزار و 425 ریال جزای نقدی محکوم شدند.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران تصریح کرد: با توجه باینکه قاچاق ضربه جبران ناپذیر به بدنه اقتصاد و تولیدات داخلی می زند در اولویت رسیدگی و اجرای حکم قرار دارد.

 

این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران گفت: در تحقق منویات مدبرانه مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا در تمامی ادارات استان شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های قاچاق تاسیس شده و روسای شعب سراسراستان صلاحیت رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا را دارند.

 

وی بیان کرد: این افراد با تمام تلاش و همت و بضاعت و مشکلات فراروی به پرونده‌های قاچاق رسیدگی و اجرای احکام صادره اقدام که آمار اعلامی موید این موضوع است.

 

عباسی در باره بیشترین پرونده‌های قاچاق استان، گفت: قاچاق چوب 479 فقره، اقلام بهداشتی 125 فقره، تنقلات 103 فقره، لوازم خانگی 52 فقره،  سیگار 50 فقره، طلا 48 فقره، میوه 41 فقره،  پوشاک 31 فقره، موتور 22 فقره بیشترین موارد تخلف بوده است./ایلنا

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :