تازه ها

پنجشنبه 24 اسفند 1396-12:21 کد خبر:30743

۴۴۰ دستگاه اداری مازندران به شبکه دولت الکترونیک متصل هستند


به گزارش انعکاس شمال، هادی عزیزی در جلسه شورای اداری نکا با اشاره به دولت الکترونیک محور اظهار کرد: در اجرای مکانیزه کردن مکاتبات در برخی از موارد با هزینه های اضافی مواجه هستیم که باید در این راستا با متصل شدن به شبکه دولت از میزان این هزینه ها کاسته شود.

 

وی افزود: شبکه دولت اساسا شاید در این برهه از زمان به صورت جدی در ادارات مورد توجه قرار نگیرد ولی در سال جدید برای ارگان های دولتی سطح شهرستان ها به عنوان تکلیف قانونی تداعی می شود همچنین برخی از شهرستان ها از جمله بابلسر، قائمشهر و ساری با وصل شدن به شبکه الکترونیک دولت در این امر نوین پیشتاز جلوه کردند و گردش مکاتبات را در این مدت صورت گرفته به صورت الکترونیک انجام دادند.

 

به گفته معاون فناوری اطلاعات و امنیت شبکه مرکز برنامه ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات مازندران سال گذشته تمامی نهادهای دولتی استان سمنان با وصل شدن به شبکه دولت  ۱۰۰ درصد گردش مکاتبات خود را به صورت الکترونیک انجام دادند.

 

عزیزی با بیان اینکه ۴۴۰دستگاه دولتی استان مازندران به سیستم شبکه دولت وصل شدند، تصریح کرد: با وجود اینکه روند توسعه شبکه الکترونیک دولت از آبان ماه سال ۹۶ در شهرهای مازندران آغاز و ۴۴۰ دستگاه در شهرهای قائمشهر ، بابلسر و ساری و ... به این سیستم متصل شدند.

 

 

وی با گله مندی از شهرستان نکا در سیستم نوین شبکه الکترونیک دولت بیان کرد: در شهرستان نکا با توجه به فراهم بودن زیر ساخت های الکترونیک تنها تعداد اندکی از دستگاه های دولتی به این سیتم وصل شدند لذا برای تسریع در اجرای مکانیزه کردن مکاتبات به دنبال اتصال صد درصدی نهادهای دولتی به این شبکه نوین هستیم چرا که همهٔ دستگاه های اجرایی مکلف هستند به صورت سیستمی فعالیت های خود را ثبت و به انجام برسانند./مهر

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :