تازه ها

دوشنبه 3 ارديبهشت 1397-11:9 کد خبر:31825

دادستان مازندران خواستار شد

تسریع در احداث نیروگاه زباله‌سوز ساری

انعکاس شمال - دادستان مرکز استان مازندران در بازدید از منطقه چهاردانگه ساری، با حضور در پشت‌کوه و محل مرکز دفن زباله شهر ساری ، از نزدیک این مرکز را مشاهده و عملکرد و همچنین اشکالات اساسی این مرکز به‌ویژه معضل شیرابه زباله را ملاحظه کرد.


 

به گزارش انعکاس شمال، سید یونس حسینی‌عالمی، دادستان مرکز استان مازندران، صبح امروز طی بازدیدی که از منطقه چهاردانگه ساری انجام داد، با حضور در پشت‌کوه و محل مرکز دفن زباله شهر ساری، از نزدیک این مرکز را مشاهده و عملکرد و همچنین اشکالات اساسی این مرکز به‌ویژه معضل شیرابه زباله را ملاحظه کرد.

وی که از بدو انتصاب به‌عنوان دادستان مرکز استان، موضوع سامان‌دهی مرکز زباله پشت‌کوه را به‌دلیل اختلال در زندگی عادی مردم منطقه به‌واسطه مشکلات زیست محیطی شدید آن و بر اساس مسؤولیت خود در نظارت بر حفظ حقوق عامه و پیگیری تسریع در احداث نیروگاه زباله‌سوز ساری در دستور کار خود قرار داده است.

پس از بررسی گزارش‌های متعدد مراکز مختلف ذی‌صلاح اداری و مردمی، بعدازظهر یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه شخصا از مرکز دفن زباله شهرداری ساری در پشت‌کوه کیاسر بازدید و در جریان روند این مرکز به‌ویژه نحوه دفن زباله و چگونگی تصفیه شیرابه‌ها و اشکالات موجود در کارگاه تصفیه قرار گرفت.

گفتنی است در ادامه این بازدید از مناطق جنگلی و منابع ملی منطقه، با مشاهده قاچاقچیان چوب که در حال قطع و حمل درختان جنگلی بودند، علاوه بر توقیف خودرو و محموله چوب قاچاق، مسؤولان انتظامی و منابع طبیعی احضار، متهمان با حضور یگان حفاظت منابع طبیعی و پاسگاه هولار دستگیر و برای انجام مراحل قانونی پس از صدور اوامر قضایی از سوی دادستان، به اداره منابع طبیعی منتقل شدند./فارس

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :