تازه ها

پنجشنبه 31 خرداد 1397-10:53 کد خبر:37041

عضو فراکسیون ولایی مجلس:

مجلس رهنمودهای امام خامنه‌ای را فصل الخطاب می‌داند

انعکاس شمال - این عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اختلاف نظرهای سیاسی و کارشناسی در مجلس گفت: اگر به رهنمودهای رهبری توجه عملی و انقلابی داشته باشیم می‌توانیم با آرامش تصمیم‌گیری کنیم و تحت تاثیر فشارهای سیاسی داخلی و خارجی نشویم.


به گزارش انعکاس شمال،حسین نیازآذری امروز با اشاره به دیدار نمایندگان با مقام معظم رهبری ددر شهرستان ساری، اظهار کرد:  مجلس رهنمودهای مقام معظم رهبری را حکیمانه و فصل الخطاب می‌داند و آن را سرلوحه قانون‌گذاری قرار می‌دهد.

 

وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی برای اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری باید به خود انتقادی عملکردی بپردازد و با اصلاح آیین‌نامه داخلی گام‌های عملی و علنی بردارد.

 

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی  با پذیرش برخی عارضه‌ها و آسیب‌ها در روندهای قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون تاکید کرد: نمایندگان برای اصلاح روندهای قانون‌گذاری و تاثیر نقش  نظارتی مجلس باید ابتدا به اصلاح نگرش‌ها، رویکرد ها و رفتارهای فردی و اجتماعی خود بپردازنند و با خودسازی و تحکیم مواضع انقلابی رضایت مردم و رهبر انقلاب اسلامی را جلب کنند.

 

عضو فراکسیون ولایی مجلس با اعلام آمادگی برای نهادینه شدن تذکرات مقام معظم رهبری تصریح کرد: اجرای رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری موجب تقویت کارکرد مجلس و ارتقای توان و نقش آفرینی نمایندگان می‌شود.

 

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس  با اشاره به اختلاف نظرهای سیاسی و کارشناسی در مجلس اظهار کرد: اگر به رهنمود های رهبری توجه عملی و انقلابی داشته باشیم می‌توانیم با آرامش  تصمیم‌گیری کنیم و تحت تاثیر فشارهای سیاسی داخلی و خارجی نشویم./فارس

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :