تازه ها

پنجشنبه 21 تير 1397-9:57 کد خبر:37119

نمایشگاه حجاب و عفاف در ساری


انعکاس شمال، سرویس اجتماعی: نمایشگاه حجاب و عفاف با عنوان صدفی برای مروارید با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در ساری آغاز بکار کرد.

*دولت تدبیر و امید به خانواده های آسیب پذیر نگاه ویژه ای دارد ‎
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به خانواده های آسیب پذیر جامعه گفت : برای این منظور دولتبرای خودکفایی این خانواده ها، اقدامات خوبی را انجام داده است .

احمد حسین زادگان اظهارداشت: زنان سرپرست و بدسرپرست خانوارها از جمله خانواده های آسیب پذیر جامعه هستند که برای تامین هزینه های زندگی به کمک نیاز دارند .
وی از پرداخت تسهیلات کم بهره برای اشتغالزایی از جمله اقدامات دولت تدبیر و امید برای خودکفایی زنان سرپرست و بدسرپرست خانوار نام برد و ادامه داد : برپایی نمایشگاه های حجاب و عفاف از جمله برنامه ها برای عرضه و نمایش توانمندی و تولیدات این نوع زنان است .
معاون استاندار مازندران همچنین گفت که عرضه تولیدات و صنایع دستی زنان در این نمایشگاه گامی همسو با فرمایش و شعار سال رهبری در خصوص 'حمایت از کالای ایرانی ' است تا بانوان هنرمند، تولیدات و کالاهای بومی خود را عرضه بکنند.
وی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مجموعه های مختلف از جمله اداره کل امور بانوان مازندران، سپاه، شهرداری ها و رسانه ها در برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف افزود: این کار خود به نوعی فرهنگ سازی در خصوص ترویج فرهنگ مصرف از کالای ایرانی و بومی است که باید رونق بگیرد .
حسین زادگان تاکید کرد: برگزاری اینگونه نمایشگاهها باید بیشتر و پر رونق تر انجام شود .

به گزارش انعکاس شمال، این نمایشگاه برای اولین بار با محوریت پوشاک و دیگر ملزومات حجاب ایرانی در مازندران برپاشده است. و در این نمایشگاه انواع مانتو عبایی، روسری، چادر، پوشاک حجاب کودک و نوجوان در 40 غرفه
ازاستان های مازندران، خراسان رضوی و تهران عرضه می شود.

گفتنی است این نمایشگاه تا 24 تیر صبح وعصر پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :