تازه ها

شنبه 30 تير 1397-10:42 کد خبر:37152

نساجی ، لیگ برتر را در ورزشگاه خانگی آغاز می کند

انعکاس شمال - استاندار مازندران گفت که موافقت اولیه فدراسیون فوتبال ایران را برای برگزاری نخستین دیدار تیم نساجی در فصل جدید لیگ برتر گرفته است .


به گزارش انعکاس شمال،محمد اسلامی  پس از بازدید از طرح بازسازی و مرمت ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به خبرنگار ایرنا گفت که مرمت و بازسازی ورزشگاه شهید وطنی به عنوان استادیوم خانگی تیم فوتبال نساجی قائمشهر تا نخستین میزبانی این تازه وارد لیگ برتر پایان می یابد.

وی افزود : تمام امکانات و تجهیزاتی که برای برگزاری رقابت های لیگ برتر در یک ورزشگاه نیاز است ، در استادیوم شهید وطنی قائمشهر فراهم شد و نساجی مشکلی برای میزبانی دیدارهای خانگی ندارد.

نماینده عالی دولت در مازندران که طی دو ماه گذشته چند بار از روند مرمت و بازسازی ورزشگاه وطنی بازدید و یک بار هم وزیر ورزش و دو بار معاونان وی را به این ورزشگاه کشاند ، گفت : در تماس با رئیس فدراسیون فوتبال ایران ( مهدی تاج) با برگزاری دیدارهای خانگی نساجی قائمشهر در این ورزشگاه موافقت شد.

فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران چهارم مرداد ماه سال جاری شروع می شود و تیم نساجی در نخستین دیدارش پنجشنبه هفته جاری میزبان ذوب آهن اصفهان در قائمشهر خواهد بود.

** مرمت ورزشگاه مطابق با استاندارد ای. اف. سی

استاندار مازندران گفت که تمام استانداردهای عملی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مرمت و بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رعایت شده است.

اسلامی افزود : با وجود فرصت اندکی که برای مرمت ورزشگاه در اختیار پیمانکار قرار داده شد ، با بسیج عمومی امکانات و تجهیزات فیزیکی و توان نیروی انسانی و مدیریتی در کمتر از سه ماه کار به مرحله نهایی رسید.

نماینده عالی دولت در مازندران پروتکل اجرای چنین پروژه هایی را یک سال اعلام کرد و گفت : برای این که تنها نماینده مازندران در لیگ برتر آن هم پس از 24 سال انتظار در ورزشگاه خانگی میزبان تیم های رقیب باشد ، همه امکانات به میدان آورده شد و هواداران با اخلاق نساجی هم در این زمینه سنگ تمام گذاشتند .

وی افزود : هم اکنون ضلع شمالی و جنوبی جایگاه تماشاگران این ورزشگاه تکمیل شد و کار آماده سازی ضلع شرقی که به دلیل فرسودگی تخریب و در دست ساخت قرار گرفت در مراحل پایانی قرار دارد و تا قبل از رقابت های لیگ برتر کامل می شود.

استاندار مازندران یکی از دلایل تمرکز و توجه همگانی به بازسازی ، مرمت و آماده سازی ورزشگاه وطنی برای لیگ برتر را نمادین بودن این ورزشگاه برای فوتبال مازندران برشمرد.

وی توضیح داد : علاوه بر این که هواداران نساجی و مردم قائمشهر از این ورزشگاه که در دل شهر واقع است ، خاطرات تلخ و شیرین زیادی دارند و این مکان برایشان نوستالوژیک است ، امید فوتبال مازندران هم بیش از 12 سال برای رسیدن به لیگ برتر در این ورزشگاه جریان داشت .

 

اسلامی اظهار داشت : ورزشگاه شهید وطنی ، خاطر فوتبالی مردم مازندران است و مسوولان استان هم برای زنده نگه داشتن این خاطرات همه توان را به کار گرفتند تا شیرینی داشتن نماینده در لیگ برتر با برگزاری بازی های خانگی در این ورزشگاه دوچندان شود.

** نصب برج نوری و اسکوربورد

نماینده عالی دولت همچنین در مورد نصب برج نوری و اسکوربورد ورزشگاه شهید وطنی هم گفت که تجهیزات برج نوری و اسکوربورد که از کالاهای داخلی است ، خریداری و به محل ورزشگاه حمل شد و در روزهای آینده چهار برج نوری و اسکوربورد نصب می شود.

وی افزود : در شرایط فعلی ورزشگاه شهید وطنی در زمره یکی از استادیوم های مدرن کشور قرار گرفته است که می تواند دیدارهای مهم ورزشی فوتبال از جمله دیدارهای خانگی نساجی قائمشهر را در لیگ برتر میزبانی کند.

مرمت و بازسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر اوایل خرداد ماه سال جاری با صعود نساجی به لیگ برتر با اعتیار 80 میلیارد ریالی در دستور کار قرار گرفت.

ساخت چهار جایگاه برای تماشاچی ، جایگاه ویژه خبرنگاران ، اتاق داوران ، رختکن بازیکنان ، سرویس بهداشتی ، نصب برج نوری و اسکوربورد از برنامه های مرمت و بازسازی این ورزشگاه بود که تاکنون 90 درصد از این کارها به پایان رسید.

نساجی در نخستین دیدارش پس از 25 سال دوری از لیگ برتر میزبان ذوب آهن اصفهان در قائمشهر می شود و در هفته دوم مهمان تراکتورسازی و هفته سوم در کورس میزبانی به استقبال آبی پوشان پایتخت می رود./ایرنا

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :