تازه ها

سه شنبه 23 مرداد 1397-7:48 کد خبر:37190

تقسیمات دریای خزر به آینده موکول شد

انعکاس شمال- نانوا کناری با اشاره به پس گرفتن امضای سوال از رئیس جمهور گفت: حدود سه ماه قبل از نخستین افرادی بودیم که طرح سوال از رئیس جمهور را امضا کردیم که پس از آن همه امضای خود را به جز 30 نفر پس گرفتند، اما در مرحله دوم به خاطر مسائلی که به وجود آمد نهایت امر تصمیم گرفتیم که برای جلوگیری از تنش و تضعیف هیئت دولت از سوال از رئیس جمهور منصرف شویم.


نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: تقسیمات دریای خزر به آینده موکول شد و ما پیگیر هستیم که سهم خود را حفظ کنیم.

به گزارش انعکاس شمال ولی‌الله نانواکناری ، اظهار کرد:خبرنگاران واسطه ای هستند که مسیر را برای خدمت مسئولان به مردم هموار می کنند.

وی خاطرنشان کرد: تقسیمات دریای خزر به آینده موکول شد و ما پیگیر هستیم که سهم خود را حفظ کنیم.

نانوا کناری با اشاره به پس گرفتن امضای سوال از رئیس جمهور گفت: حدود سه ماه قبل از نخستین افرادی بودیم که طرح سوال از رئیس جمهور را امضا کردیم که پس از آن همه امضای خود را به جز 30 نفر پس گرفتند، اما در مرحله دوم به خاطر مسائلی که به وجود آمد نهایت امر تصمیم گرفتیم که برای جلوگیری از تنش و تضعیف هیئت دولت از سوال از رئیس جمهور منصرف شویم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی خرید تضمینی برنج را از بهترین راهکارها برای حمایت از کشاورزان و جلوگیری از بازار سیاه و فروش به دلالان و واسطه ها برشمرد و گفت: قیمت تضمینی برنج ۹۸۰۰ تومان تعیین شده و این مسئله بازار فروش برنج را بهتر کرده است.

وی افزود: در مورد پسماندها شهرداری بابلسر ورود پیدا کرده ایم  و به زودی بودجه ای از استانداری به آن اختصاص داده می شود.

نانواکناری با اشاره به این که کیفیت و کمیت آب شرب در بابلسر و فریدونکنار مطلوب نیست، یادآور شد: البته در سال جاری وضعیت بهتر شده و امیدواریم انتقال آب سد البرز به این شهرستان سریع تر صورت گیرد تا وضعیت آب شرب این شهرستان به بهترین شکل ممکن برسد.

وی با بیان این که  بابلسر به تنهایی بیشترین توریسم را در سراسر کشور دارد، تصریح کرد: از سرمایه گذاران مختلفی برای این امر در بابلسر دعوت شده است، یک هتل 5 ستاره در بابلسر و فریدونکنار نیز از سوی یک شرکت سرمایه گذار ترکیه ای ایجاد می شود.

نانواکناری به پیگیری هایی برای تغییر اقلیم گاز و برق در بابلسر و فریدونکنار اشاره کرد و گفت: این مسئله را از وزارت نفت پیگیری کردیم و تذکری نیز به وزیر نفت دادیم و نامه نگاری های مختلفی از سوی فرمانداری و مجمع نمایندگان در این باره صورت گرفته است و اگر جواب درستی در این زمینه داده نشود، در مجلس طرح سوال خواهیم کرد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به این که وضعیت اقتصادی کشور خوب نیست و به عوامل درونی و بیرونی وابسته است، خاطرنشان کرد: هدف فشارها و تحریم ها، فلج کردن اقتصاد کشور است اما برخی از مشکلات  از جمله رانت خواری و فساد در بخش دولتی از ریشه در ضعف مدیریت دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :