تازه ها

يکشنبه 1 مهر 1397-9:9 کد خبر:37264

سرمایه گذاران خارجی بخش کشاورزی در راه مازندران

انعکاس شمال- بر اساس برنامه افتتاح نمایشگاه بین المللی کشاورزی ساری عصر روز سه شنبه سوم مهر ماه با حضور معاونان وزرای امور خارجه، جهاد کشاورزی ، صنعت ، معدن و تجارت و استاندار مازندران برگزار می شود.


همزمان با نخستین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، دام، طیور و شیلات در مازندران، سرمایه گذاران بخش کشاورزی از 15 شرکت خارجی برای ارزیابی زمینه های موجود و دریافت اطلاعات لازم برای سرمایه گذاری به این استان می آیند.

به گزارش انعکاس شمال، این نمایشگاه قرار است با مشارکت 15 شرکت خارجی و 50 شرکت داخلی از سوم تا ششم مهر ماه امسال در ساری برگزار شود.
شرکت کنندگان این نمایشگاه در سه قالب شرکت های دانش بنیان ،تولید و اشتغال بخش های کشاورزی ،شرکت های دانشگاهی و تحقیقاتی و شرکت های سرمایه گذار هستند.
شرکت های داخلی و خارجی در این نمایشگاه صنایع و ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها، آبیاری نوین ، کشاورزی مکانیزه و ارگانیک و صنایع تبدیلی را هم عرضه می کنند.
بر اساس برنامه افتتاح نمایشگاه بین المللی کشاورزی ساری عصر روز سه شنبه سوم مهر ماه با حضور معاونان وزرای امور خارجه، جهاد کشاورزی ، صنعت ، معدن و تجارت و استاندار مازندران برگزار می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :