تازه ها

جمعه 13 مهر 1397-21:56 کد خبر:37274

پیام تبریک مدیرعامل سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری ساری بمناسبت هفته نیروی انتظامی

انعکاس شمل- اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های این عزیزان بویژه همکاران عزیزم در پلیس راهوراستان ومرکز استان_ساری اعلام میدارم.


بمناسبت هفته نیروی انتظامی مهندس باقری مدیرعامل سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری ساری در پیامی به زحمت کشان نیروی انتظامی بویژه سفید پوشان راهور تبریک گفت

متن پیام بشرح ذیل

انعکاس شمال /بسم الله الرحمن الرحیم

واعدوا لهم ما استطعتم من قوه

نام نیروی انتظامی در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران قرین و یاد آور شجاعت، ایمان و غیرت انسان های شریفی است که با توکل به لطف حضرت حق و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر(عج) در حفظ و حراست از امنیت و آرامش کشور دلیرانه تا پای جان ایستاده اند.

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگمردان نیروی انتظامی که خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده و از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می‌کنند.

امیدوارم در سایه عنایات ویژه حضرت ولی‌عصر (عج) و تبعیت از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و مؤید باشید.
اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های این عزیزان بویژه همکاران عزیزم در پلیس راهوراستان ومرکز استان_ساری اعلام میدارم.
حبیب باقری
مدیرعامل سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری ساری

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :