تازه ها

يکشنبه 28 بهمن 1397-13:35 کد خبر:37445

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

۲۳ برنامه فرهنگی برای نوروز در مازندران تهیه شده است

انعکاس شمال - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: ۲۳ برنامه فرهنگی و هنری برای ایام نوروز در استان طراحی و تهیه شده است.

 


به گزارش انعکاس شمال، محمود شالویی در ستاد خدمات اجرایی سفرهای نوروزی با بیان اینکه باید برای مسافران نوروزی خدمات فرهنگی ارائه کرد گفت: بیش از ۱۷۵ درخواست برای اجرای موسیقی در ایام نوروز در مازندران ارائه شده است.

وی با تاکید براینکه در ایام نوروز فرصت فرهنگی ایجاد می شود تصریح کرد: در ایام نوروز، نمایشگاه ها و برنامه های مختلف فرهنگی در استان طراحی و پیش بینی شده است.

شالویی یادآور شد: باید جاذبه ای ایجاد شود تا مسافر و گردشگر در بدو ورود نسبت به آن جذب شود و در ایام نوروز باید از فرصت گردشگران در حوزه فرهنگی بهره برد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تهیه ۲۳ برنامه فرهنگی و هنری ایام نوروز در استان خبر داد و گفت: در نوروز باید تاریخ و سنت های خود را به مسافران معرفی کنیم.

وی افزود: سنت های شهری و روستایی باید در ایام نوروز در قالب صنایع دستی، موسیقی، نمایش ها، حرکات موزون و غیره به نمایش گذاشت.  

شالویی برپایی سفره های هفت سین، آماده سازی بقاع و اماکن متبرکه، نمایشگاه های مختلف، کنسرت های موسیقی، خیمه های معرفت ازجمله برنامه های نوروزی بیان کرد./مهر

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :