تازه ها

سه شنبه 31 ارديبهشت 1398-10:4 کد خبر:37677

دستگیری کلاهبردار میلیاردی طلاجات در ساری


به گزارش انعکاس شمال، سیدجعفر ساداتی ، گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی که در کانال‌های مجازی سازنده طلاجات معرفی کرده بود، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، متهم که با اغفال و تهدید شاکی طلاجات همراه از وی اخذ و متواری شده بود شناسایی کردند .

سرپرست پلیس آگاهی استان مازندران خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم که با معرفی خود در شبکه‌های مجازی به عنوان سازنده طلا و جواهرات قصد اخاذی و کلاهبرداری از مردم را داشت در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

ساداتی از کشف طلاجات سرقتی از متهم در مجموع به ارزش 4 میلیارد ریال خبر داد و اظهار کرد: پس از تحویل اموال مکشوفه متهم نیز به مرجع قضائی معرفی شد.

سرپرست پلیس آگاهی مازندران با بیان این که در دنیای مجازی ، هرکس می‌تواند دارای یک هویت متفاوت و متضاد با شخصیت واقعی خود باشد به شهروندان ، کاربران و مخاطبان فضای مجازی توصیه کرد: صرفا به لحاظ درج آگهی‌های مختلف از سوی افراد در فضای مجازی و ... به آنها اعتماد نکرده و قبل از انجام هرگونه معامله و پرداخت وجهی از صلاحیت آنان مطمئن شوند./فارس

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :